Novinky
Montáž EM pneumatik
EM pneumatiky
Zajištujeme při zakoupení také montáž EM pneumatik. Ddíky mobilnímu servisu už nehrozí žádné dlouhé výpadky jen kvůli výměně EM pneumatik. Stačí nám zavolat a Váš nakladač přezujeme kdekoliv, kde se zrovna nachází v nejkradší možné době.
EM pneumatiky pro nakladače, přezouváme v rozměru 17,5R25 až po 29,5R25 a od 600/65R25 až po 850/65R25.
Demontáž + montáž
Rozměr pneu |
cena servisu (Kč / kolo) |
cena servisu (Kč / kolo) |
jeřábové + do 20,5R25 |
2 300 Kč |
1 800 Kč |
23,5R25 |
3 200 Kč |
1 900 Kč |
26,5R25 |
3 600 Kč |
2 200 Kč |
29,5R25 |
4 200 Kč |
3 000 Kč |
33' |
4 600 Kč |
3 400 Kč |
Doprava
Výjezd ze stanoviště servisního vozu ve Zlíně = 11 Kč /km
O-kroužek
25' |
350 Kč /ks |
33' |
400 Kč /ks |
Nejprodávanější produkty
-
Pneu 10.0/75-15.3 Voltyre 12PR VL30
Pneu 10.0/75-15.3 Voltyre 12PR pneumatika na smykový nakladač a destu
3320 Kč s DPH
5929 Kč s DPH Sleva 2609 Kč
Dostupnost: Na dotaz
-
Pneu SEHA/Ozka 7.50-16 8PR KNK33
Zemědělská pneumatika SEHA / OZKA 7.50-16 8PR KNK33
AKCE Dostupné
1987 Kč s DPH
2208 Kč s DPH Sleva 221 Kč
Import kód: 3472
Dostupnost: Dostupné -
Pneu 10.0/75 - 15.3 10 PR GALAXY Workmaster
Pneu 10.0/75 - 15.3 10 PR GALAXY Workmaster
AKCE
3617 Kč s DPH
5929 Kč s DPH Sleva 2312 Kč
Import kód: gal903876
Dostupnost: Dostupné
Plné pneu GALAXY NOVINKA
Sedačky
Sedačky do traktoru stavebních strojů, vzv atd...
Nově jsme zařadily Sedačky do prodeje a tyto kategorie:
Sedačky pro zemědělskou techniku Sedačky pro stavební stroje Sedačky pro minibagry Sedačky pro manipulační techniku sedačky pro těžební a důlní techniku Doplňky a příslušenství k sedačkám
V nabídce najdete sedačky té nejvyšší kvality, stejně tak i produkty vynikajícího poměru cena/výkon. Všechny sedačky odpovídají náročným kritériím pro manipulaci s nákladem a veškerým bezpečnostním standardům, zajišťují navíc vysoký komfort obsluze zařízení a strojů.
Sedačky - SEAT s.r.l. Italský výrobce patří mezi významné výrobce sedaček pro vysokozdvižné vozíky, stavební a zemní stroje. Jako výhradní zástupce této firmy nabízí ČEMAT kompletní sortiment pro všechny stroje a to včetně všech běžně používaných modifikací a doplňků. U sedaček vyšších řad lze kombinovat různé typy pneumatických odpružení, mechanické lze také zaměnit za pneumatické.
Sedačky - KAB Seating Ltd. Britský výrobce sedaček je celosvětově znám kvalitou svých výrobků. S jeho sedačkami je možné potkat se v prvovýrobě takových značek jakými jsou Liebherr nebo Volvo. KAB nabízí kompletné sortiment sedaček pro všechny typy stavebních strojů, manipulační techniky i zemědělské techniky a to včetně sedaček na minibagry, traktorbagry, různé typy rypadel, mobilní jeřáby, teleskopické nakladače, buldozery nebo jiné typy specializované techniky.
Sedačky odpovídají evropským normám FMVSS302 a ISO3795, homologaci CEE class A I-II.
Pásy na traktory
Gumové pásy pro traktory
Pásy pro zemědělské stroje
Zemědělské pásy značek GTW a CAMSO jsou preferovanou volbou zemědělců a výrobců originálních zařízení (OEM) po celém světě. Pásy jsou vyráběny použitím prémiových směsí, speciálně designované bloky dezénů zaručují vyšší trakci, čištění a nižší ojetí pásů za snížení náchylnosti na řezy na páse, zhutnění půdy a vibrací. Nabízíme komplexní řadu produktů, které vyhovují všem aplikacím.
Námi nabízené pásy jsou vhodné pro nejběžnější pásové traktory jakými jsou například AGCO Challenger MT700/ MT800, Cat /Claas Challenger 35/45/55 a 65/75/85/95, Case IH Quadtrack STX a 9300 series, John Deere řady T a řady RT a mnoho dalších.
Gumové pásy
Gumové pásy OTT pro smykem řízené nakladače.
Pro smykem řízené nakladače SKS
Tedy pásy na pneumatiky pro SKS stroje.
Nově jsme zařadily do našeho prodeje gumové pásy OTT od firmy CAMOPLAST SOLIDEAL.
OTT pásy CAMOPLAST SOLIDEAL se používají na smykem řízené nakladače, jezdící na pneumatikách o rozměru 10 x 16.5 a 12 x 16.5 OTT pásy se s úspěchem používají všude tam, kde je těžký či bahnitý terén a je třeba zvýšit ovladatelnost, záběr a stabilitu nakladače. Instalace pásů se provádí přímo v terénu na kola smykem řízeného nakladače. Změna trvá méně, než 15 minut, bez nutnosti demontáže kol nebo jakékoliv pneumatiky. OTT pásy mohou být použity na jakoukoliv značku pneumatiky. Přizpůsobí se pomocí mezičlánků podle toho, jak jsou pneumatiky ojeté. Toto příslušenství pro smykem řízené nakladače je velmi rozšířené především v USA.
používat OTT pásy:
- redukují zatížení povrchu
- zlepšují výkon v drsném, kamenitém a bahnitém prostředí
- dokonalý záběr
- samočistící dezén
- plně uzavřený povrch OTT, žádné otvory v povrchu, kterými by mohly vniknout úlomky nebo suť
- tichý provoz
- nepoškozují kola
- nízká váha v porovnání s kovovými pásy
- nedochází k protáčení mezi koly a pásem
- žádná údržba
- úspora paliva a času
V případě zájmu či poptávky nás můžete kontaktorvat na telefonu: 727953646
Gumové pásy pro nakladače tedy stroje SKS
tedy prodej gumových pasů přímo na pásové podvozky, né jako u OTT pasů , které se aplikují přímo na pneumatiky.
V naší nabídce MDLINE jsou také pásy pro nakladače a jiné pásové stroje. Naše nabídka zahrnuje jak pásy pro nakladače do kombinovaného terénu, tak pásy pro kompaktní pásové nakladače.
Řešení přesunu stroje pomocí gumových pásů se v případě nakladačů používá v situaci, kdy je potřeba zajistit snazší průchod stroje terénem. Využití pásů pomáhá hladší a plynulejší jízdě v drsném, kamenitém terénu.
Prostřednictvím naší databáze, která obsahuje více než 5 000 strojů, jsme schopni dodat pásy přesně na míru a dle požadavků zákazníka. Všechny námi nabízené pásy vynikají dobrou trakcí a flotací, napomáhají tak lepšímu výkonu stroje přímo v terénu. Všechny námi nabízené pásy využívají technologie nekonečného lana uvnitř pásu, čímž se eliminují spoje a odpadá riziko kritického napětí spojů pro mnohé pásy tak typické. Naše pásy zajišťují i přesné a jednotné rozmístění vnitřních dílů, které zaručuje delší životnost pásu a celkově napomáhá lepší výkonnosti podvozku.
Pásy na nakladače nabízíme v excluzivním zastoupení značky Camoplast
Pásy na nakladače Camoplast
Pásy na nakladače značky Camoplast přináší tu nejvyšší kvalitu v porovnání s výkonem a výdrží pásu v terénu.
Vlastnosti pásů na nakladače Camoplast:
unikátní dezén rozlišující mezi pásy do kombinovaného terénu a pásy pro pásové nakladače
technologie jednolitého jádra snižuje opotřebení pásu i ozubených kol
železné jádro pásu o 100% prodlužuje životnost vodících prvků
dezén pro vysokou zátěž, který zabraňuje poškození
moderní složení pryže, které snižuje celkové opotřebení pásu
maximální odolnost vůči řezu a roztrhnutí
Gumové pásy na nakladače značky Robustrack jsou vynikajícím řešením pro každého, kdo hledá dobrý poměr cena/výkon.
Vlastnosti pásů Robustrack pro nakladače
nepřerušované pozinkované lano uvnitř pásu
odolná směs s 50% podílem kaučuku
vysoká váha a robustní design
předpnutí před vulkanizací zabraňuje natáhnutí pásu při práci
kované ocelové články
Mitas a cultor levně
Lisování tedy montáž plných pneumatik
Montáž a lisování plných pneumatik
Zajišťujeme montáž a lisování kol mobilním a stacionárním lisem
Lisujeme pneumatiky Solideal/Camso, Marangoni
V našem eshopu v sekci pneumatiky na vzv si můžete u každé plné pneumatiky navolit cenu včetně " montáž plných pneu".
V objednávce plných pneu pouze uvedete fakturační adresu a adresu dodací tedy montáže. Doprava v tomto případě volby je zdarma. Platíte pouze lisování pneumatik.
Montáž a lisování „superelastických tedy plných kol, plnogum, pneumatik na vzv a plnopryžových obručí" provádíme pomocí mobilního lisu přímo u zákazníků napříč Českou a Slovenskou republikou. Montáž kol provádíme přímo na vaší provozovně bez nutnosti demontovaná kola odvážet či zasílat sběrnou službou. Což znamená značnou časovou a finanční úsporu a minimální prostoje. Zejména v náročných provozech je tato časová úspora nenahraditelná. V současné době disponujeme čtyřmi mobilními lisy. Tím je zaručena rychlá reakce na vaše požadavky. Zkušený a kvalifikovaný tým servisních techniků si dokáže poradit i v těch nejsložitějších situacích a podmínkách.
Provádíme externí montáže kol od velikosti 8" až po 20" u superelastických „plných kol" kol a veškerých rozměrů u plnopryžových obručí.
Naše společnost zajišťuje zpětný odběr, v souladu s požadavky zákona č. 185 / 2001 Sb., o odpadech.
Zpětný odběr je prováděn následujícím způsobem:
- bezplatným odběrem v našem skladu.
- bezplatným odběrem při provádění montáže u zákazníků
V naší nabídce plných pneumatik si můžete sami navolit, zda chcete plné pneu s montáží, či bez montáže. A to ještě před vložením do košíku. Poplatek, tedy cena za lisování od nás se opravdu vyplatí.
Aktuálně
Údržba pneumatik
Údržba pneumatik
Používání a údržba
Skladujte pneumatiky čisté a mimo zdroje tepla, světla, ozónu nebo uhlovodíků.
Vyvarujte se dlouhotrvajícímu vystavení pneumatik přímému slunečnímu záření.
Zabraňte jakémukoliv kontaktu s tuky, benzínem, těkavými rozpouštědly nebo dalšími činiteli, které mohou poškodit pryž.
Vyvarujte se horizontálního skladování bezdušových pneumatik, pouze malé pneumatiky mohou být skladovány horizontálně (max. 6 měsíců).
Pokud jsou pneumatiky skladovány horizontálně, musí být položeny zub proti zubu.
Pokud jsou pneumatiky skladovány namontované na ráfku, snižte hustící tlak.
Ujistěte se, že uvnitř pneumatiky není voda nebo vlhkost.
Nikdy neskladujte pneumatiky dlouhodobě přímo v kontaktu se zemí.
Opravy pneumatik
Z bezpečnostních důvodů mohou pneumatiky opravovat pouze odborníci, používající správné metody a nástroje.
Správné používání pneumatik
Při zatížení pneumatiky je potřeba brát v úvahu souvislost mezi rychlostí, hustícím tlakem a nosností pneumatiky. (viz také online Kalkulátor tlaku na našich stránkách)
Přetěžování způsobuje předčasné zničení pneumatiky. Používejte technickou dokumentaci a tabulky huštění, které definují zatížení a huštění pro rozdílné provozní rychlosti.
Podhuštění nezpůsobuje pouze nesprávné sjíždění pneumatiky, ale též separace vložek, případně jiné poškození vložek pneumatiky.
Přehuštění zvyšuje tvrdost pneumatiky a snižuje odolnost proti nárazům, vedoucím k poničení vložek pneumatiky.
Instrukce pro montáž a demontáž
Montáž a demontáž pneumatik může být nebezpečná a měla by být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným personálem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávné dodržení těchto postupů může znamenat chybné nasazení pneumatiky na ráfek a následně způsobit destrukci pneumatiky s explozivní silou, která může znamenat vážné zranění nebo smrt.
Montáž
Ujistěte se, že ráfek, pneumatika a duše jsou kompatibilní.
Zkontrolujte, zda je pneumatika pro zařízení/stroj vhodná. Používejte pouze ráfky doporučené, případně schválené výrobcem pneumatiky.
Vždy používejte pouze správné speciální zařízení a nástroje.
Ráfek musí být čistý a v perfektním stavu (neponičený atd.), pokud je to nutné, očistěte ráfek brusným papírem. V žádném případě nemontujte pneumatiky na ráfky s prasklinami, vážně deformované, nesoucí stopy po opravách svařováním atd.
Pozorně zkontrolujte vnitřní a také vnější stranu pneumatiky za účelem identifikace případného poškození. Pokud rozsah poškození neumožňuje opravu, pneumatika by měla být znehodnocena.
V případě montáže s duší vždy použijte správnou novou duši a vložku pro daný rozměr. Pro montáž bezdušových pneumatik, na bezdušové ráfky, vždy použijte nový bezdušový ventil.
Před montáží namažte ráfek a patky pneumatiky. Používejte pouze vhodný lubrikant, který nezničí pneumatiku (nikdy nepoužívejte lubrikanty na bázi silikonu nebo benzínů).
Doporučujeme vertikální montáž. V případě horizontální montáže je nezbytné kontrolovat, zda spodní patka správně dosedá.
Nasaďte plášť na ráfek naproti otvoru pro ventil (respektujte směr rotace, který je indikován šipkami). Za pomoci montážní páky postupně převlékněte první patku přes lem ráfku. Následně vložte do pláště lehce nahuštěnou duši, dostatečně ošetřenou klouzkem (pokud je montována). Umístěte ventil a lehce ho zajistěte pojistným kroužkem. Nasaďte druhou patku, postupujte postupně tak, abyste skončili u ventilu.
Pro správné dosednutí a vycentrování pláště odstraňte vnitřní vložku ventilu. Pozvolna hustěte a kontrolujte správné dosednutí patky pláště. Ujistěte se, že patka pláště neskřípla duši.
V průběhu huštění dodržujte bezpečnou vzdálenost, vždy používejte bezpečnostní klec, pokud možno připevněnou ke zdi nebo pojistným řetězem. Během odečítání tlaku se ujistěte, že žádná část vašeho těla není v možné trajektorii vnitřních částí ventilů nebo jeho krytky. Je doporučeno použít vhodné zařízení pro omezení hustícího tlaku. Použijte filtr a odvlhčovač pro stlačený vzduch nutný pro odstranění vlhkosti a prachu.
Pokračujte v huštění. Ujistěte se, že nehustíte nad 2,5 bar, pokud nejsou patky pláště správně usazené a nejsou vycentrovány na kole.
Pokud nejsou patky správně usazeny, odpusťte vzduch, znovu nalubrikujte a nahustěte. Opakujte tuto operaci, dokud patky nesedí správně.
Pokud všechny předchozí operace proběhly správně, nasaďte vnitřní vložku ventilu. Nahustěte pneumatiku dle zatížení – viz. tabulky v tech. rádci.
Ujistěte se, že se ventil nedotýká ráfku, brzdových bubnů a dalších mechanických částí.
Demontáž
Nikdy nezkoušejte demontovat patky nahuštěné pneumatiky.
Vždy demontujte vnitřní vložku ventilu.
Zkontrolujte před demontáží, za je pneumatika kompletně bez vzduchu. Nikdy nepoužívejte nářadí, které může poškodit ráfek nebo patky pláště.
Indexy pneumatik
Indexy pneumatik
Rychlostní index
Rychlostní index označuje, pro jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Tuto rychlost byste za žádných okolnostní neměli překročit, jinak podstupujete nebezpečí selhání pneumatik.
Index A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 B C D E F G J
km/h 10 15 20 25 30 35 40 50 60 65 70 80 90 100
Index K L M N P Q R S T H V W Y Z
km/h 110 120 130 140 150 160 170 180 190 210 240 270 300 nad 240
Zatížení - nosnostní index
Zatížení - nosnostní index udává, jakou zátěž zvládne jednotlivá pneumatika. Minimální hodnota je opět uvedena v technickém průkazu.
Index kg Index kg Index kg Index kg Index kg Index kg
50 190 72 355 94 670 116 1250 138 2360 160 4500
51 195 73 365 95 690 117 1285 139 2430 161 4625
52 200 74 375 96 710 118 1320 140 2500 162 4750
53 206 75 387 97 730 119 1360 141 2575 163 4875
54 212 76 400 98 750 120 1400 142 2650 164 5000
55 218 77 412 99 775 121 1450 143 2725 165 5150
56 224 78 425 100 800 122 1500 144 2800 166 5300
57 230 79 437 101 825 123 1550 145 2900 167 5450
58 236 80 450 102 850 124 1600 146 3000 168 5600
59 243 81 462 103 875 125 1650 147 3075 169 5800
60 250 82 475 104 900 126 1700 148 3150 170 6000
61 257 83 487 105 925 127 1750 149 3250 171 6150
62 265 84 500 106 950 128 1800 150 3350 172 6300
63 272 85 515 107 975 129 1850 151 3450 173 6500
64 280 86 530 108 1000 130 1900 152 3550 174 6700
65 290 87 545 109 1030 131 1950 153 3650 175 6900
66 300 88 560 110 1060 132 2000 154 3750 176 7100
67 307 89 580 111 1090 133 2060 155 3875 177 7300
68 315 90 600 112 1120 134 2120 156 4000 178 7500
69 325 91 615 113 1150 135 2180 157 4125 179 7750
70 335 92 630 114 1180 136 2240 158 4250
71 345 93 650 115 1215 137 2300 159 4375
Značení na penumatikách
195 / 65 R 15 TL 91 H MXV3A ENERGY
195 Šířka pneumatiky (mm)
65 Poměr výška / šířka v %
R Konstrukce (R – radiální)
15 Průměr ráfku v palcích (1 palec = 2,54cm)
TL Mezinárodní označení – bezdušová pneumatika
91 Index nosnosti (LI)
H Rychlostní index (SI)
MXV3A Označení dezénu
JSME DISTRIBUTOŘI A PRODEJCI PNEUMATIK ZNAČEK